Claircast # 78 - Jette Harthimmer

Jette Harthimmer
Er du interesseret i personlig og spirituel udvikling?
Vil du have en større forståelse for hvem du er?
Har du drømme og mål?
Vil du gerne videre i dit liv?
Vende nedtur til optur?

Så er denne lydfil lige noget for dig.

Jeg nærmer mig efterhånden 10.000 der lytter med hver måned på mit program ClairCast og jeg får dagligt rigtigt mange søde, glade og positive tilbagemeldinger. Mange skriver at programmet opmuntrer, inspirerer og gør en forskel i hverdagen.
Denne lydfil var egentligt tiltænkt at skulle sælges fra min hjemmeside, men nu har jeg i stedet besluttet mig for at give den væk gratis. Du kan bruge den som en form for selvstudie / selvcoaching.

Den begynder med en lille intro på 1,5 minut hvor du kan høre hvad den omhandler.
Første del varer ca 44 minutter. Andel del 2 timer og 10 minutter.

Forløbet er følgende:
- Intro
- Forståelse for hvem du er
- Dine basale behov
- At turde ønske / sætte mål
- At tage ansvar
- Hvordan manifesterer du det du ønsker
- Dit potentiale

Lydfilen varer knap 3 timer og du kan høre den på harthimmer.dk/podcast
Vælg lydfil / podcast nr. 78
Lydfilen er lavet af og tilhører Jette Harthimmer
Rigtig god fornøjelse

Vil du fremover have besked, når jeg udkommer med andre spændende lydfiler så kom med på min Facebook-side, Jette Harthimmer.