Claircast # 30 - Skab det du ønsker dig - Jette Harthimmer

Skab det du ønsker dig Du får i dette foredrag, tips til at realisere dine ønsker, samt gode råd om, hvordan du øger din chance for at vinde i lotto, tiltrække din drømmepartner, rydde op i en vanskelig relation og meget mere.
Hvordan tiltrækker du og skaber dine mål? Hvad kan der ske, hvis du ikke er specifik nok med dine ønsker? Hvordan kan det være, at der er ønsker der ikke går i opfyldelse? Hvor lang tid går der, fra man har ønsket og til det manifesteres?
Hvordan visualiserer man? Du får også informationer om de faldgruber du kan ryge i.
Desuden får du svar på følgende: Har jeg været til the hos Dronningen?
Har hjernen et "ikke" filter?

Lydfilen varer 52 minutter og har nr 30. Hør den på harthimmer.dk/podcast

Dette foredrag er lavet af og tilhører: Clairvoyant Jette Harthimmer

Et lille udpluk af øvrige foredrag af Jette Harthimmer.

Foredrag nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Du kan høre mange flere inde på hjemmesiden. 

Ingen kommentarer: