Claircast # 61 - Teosof Søren Hauge

Interview Søren Hauge
Her kan du høre et 90 min langt interview med Søren Hauge der til dagligt underviser i teosofi, filosofi og spiritualitet.
Han har skrevet ikke mindre end 7 bøger. Hans seneste bog, ”Levende visdom - esoterisk spiritualitet” er netop udkommet. Den er, som han selv udtrykker det: Hans esoteriske hovedværk og en milepæl i hans skriveliv.

Søren er formand for Center for levende visdom, og var for mange år siden menighedsrådsformand for Liberal katolsk kirke. Han er stifteren af Teosofisk Forening Århus (tidl. Teosofisk Samfund / Center). Hør historien om disses opståen samt tilblivelsen af Teosofisk Netværk.

Hvad er et spirituelt menneske? Er vi på vej til eller væk fra en mere spirituel / åndelig bevidsthed? Lever vi i overensstemmelse med os selv? Åndelig forstoppelse, hvad er det? Hvor begynder man, hvis man gerne vil udvikle sig åndeligt og gøre en forskel i livet?
Hvad er Sørens mission og ønske?

Søren er et virkelig dejligt menneske og en fantastisk underviser. Jeg har været på et ugelangt kursus med ham, og jeg kan ikke sige andet end: Han berørte mit hjerte. Aldrig har jeg mødt et menneske, der talte så rent et sprog til det højeste i mig.

Du kan høre interviewet på: harthimmer.dk/podcast podcast # 61
Lydfilen varer 90 minutter.

Interviewet er lavet af og tilhører:  Jette Harthimmer