Claircast # 03 - Usynlige hjælpere - Jette Harthimmer

Åndelige vejldere og usynlige hjælpere Clairvoyant Jette Harthimmer besvarer følgende spørgsmål: Har vi alle en åndelig vejleder? Hvordan kan de bruges i hverdagen? Hvordan skaber vi kontakt til dem? Hvad er deres opgave i forhold til os? Hvad kan være forklaringen på, at ikke alle vores ønsker går i opfyldelse?
Lydfilen varer 32 minutter. Hør den på harthimmer.dk/podcast

Dette foredrag er lavet af og tilhører Jette Harthimmer

Foredrag nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Disse samt øvrige foredrag kan du høre på hjemmesiden.

Ingen kommentarer: