Claircast # 114 - Jette Harthimmer og Soroush Zand - Spiritualitet og udvikling.

 Podcast med Jette Harthimmer.Claircast # 114 - Jette Harthimmer og Soroush Zand - Spiritualitet og udvikling.   

Soroush Zand fra sjæl.dk producerer podcast med fokus på spiritualitet, har inviteret mig i sit studie.  

Så denne gang er det mig der sidder i den varme stol og får stillet en masse spørgsmål om spiritualitet, den indre stemme, udvikling, clairvoyance, intuition, personlige kriser, lyset og mørket ... samt meget meget mere. 

Det er et interview med en masse humor og vi kommer vidt omkring.

Kort om Soroush Zand:
Mit navn er Soroush Zand, og jeg har altid interesseret mig for spiritualitet.
I min podcast vil jeg gerne undersøge forskellige tilgange til spiritualitet ved at interviewe mennesker, der arbejder med det på en eller anden måde. Mit formål med det er tredelt.
1) Gæsternes kvaliteter og fortællinger træder tydeligt frem for lytteren.
2) At jeg selv får noget ud af at møde personen.
3) Lytterens spirituelle horisont udvides.   

Hør mit interview med Jette Harthimmer.

Hør lydfilen.
Lydfilen varer 67 min og du kan høre/downloade den på harthimmer.dk/podcast
Vælg lydfil / podcast nr. 114

Lydfilen er produceret af Soroush Zand.