Claircast # 101 - Jette Harthimmer og Maria Guldager - Tro på det, og det vil ske.

Podcast med Jette Harthimmer.
Claircast # 101 - Jette Harthimmer og Maria Guldager. - Tro på det, og det vil ske.

I denne podcast er det mig der sidder i den varme stol og intervieweren er Maria Guldager fra Lyden af et bedre liv.

Jeg bliver spurgt om alt lige fra clairvoyance, tankens kraft, kontakt til den åndelige verden og om hvordan man kan leve i overenstemmelse med sit autentiske jeg.

Her er Marias beskrivelse af interviewet:
"Noget inde i dig ved hvilken vej, du skal gå".
Med over 25 års erfaring med clairvoyance har Jette Harthimmer kvalificerede svar på clairvoyance egentligt er og hvordan jeg skal bruge det, en clairvoyant kanaliserer. Hvordan får man "de højrere magter" til at indfri de ønsker man har?

Jette siger, at vi kan træne den spirituelle muskel ved at lytte til de signaler og impulser vi får mange gange i løbet af en dag. Men pas på: tvivlen lurer lige efter den rigtige følelse. Den åndelige verden vil dog blive ved med at give hints, indtil du træffer det rette valg. Vi bliver ført til målet og pengene kommer af sig selv, når vi lytter og handler. Vi er her for at udleve den medfødte mission.

Lyt med hvis du sommetider også har brug for guidance og en forståelse af, hvordan dit liv vil udfolde sig.

Hør interviewet.
Lydfilen varer 75 min og du kan høre / downloade det på harthimmer.dk/podcast
Vælg lydfil / podcast nr. 101

Lydfilen er lavet af Maria Guldager.