Claircast # 56 - AMATI John Opsahl

Interview John Opsahl Han er leder for AMATI (Spirituel Frihed), rektor ved Norsk Akademi for Vibrationsmedicin (NAV) og faglig leder for Oslo Vibrapatisenter. Han er grundlæggeren af Vibrapati samt Still Point og har i årevis forsket i sammenhænge mellem medicin og spirituel udvikling.
Jeg møder John Opsahl i Oslo, hvor han giver mig ét af sine meget sjældne interviews. Vi kommer vidt omkring, og jeg imponeres gang på gang over hans indsigt.
Her er nogle af punkterne.
Hvad er Still Point og Vibrapati? Hvordan ved man om de svar der kommer til en, virkelig er sandheden eller løgne man bilder sig selv ind? Hvorfor er så mange optaget af formålet med livet? Hvad kan grunden være, til at søge tilbage til tidligere inkarnationer for at få svar?
Hvordan kan ens egen spirituelle udvikling, komme alle til gode? Hvordan kan det enkelte individ gøre en forskel?
Hvad er formålet og meningen med vores liv?
Hvad er evolution og spirituel bevidsthed?
Er der et formål eller en mening med, de mennesker vi møder på vores vej?
Er der liv på andre planeter? Kan vi skabe kontakt til afdøde?
Hvordan kan man i hverdagen skabe ro og indre stilhed?
Hvordan er han i stand til at kunne huske alle sine tidligere inkarnationer? Kan vi også det?
Hvad er AMATI (Spirituel frihed)?
Til sidst besvarer John Opsahl spørgsmål fra lytterne.

Du kan høre interviewet på: harthimmer.dk/podcast lydfil nr. 56
Lydfilen varer 76 minutter, og jeg beklager, at der de første 20 min er noget baggrundsstøj.

Hvis du ikke allerede har hørt det, kan jeg også anbefale at høre lydfil nr 24, hvor du hører Still Point instruktør Else Mulvik fortælle om Still Point.

Interviewet er lavet af og tilhører:  Jette Harthimmer