Claircast # 42 - Er du lykkelig? - Jette Harthimmer

Er du lykkelig? Jeg har denne gang valgt at tale om temaet lykke. Hvad er lykken for en størrelse? Kan man skabe den i hverdagen? Hvilke kriterier og faktorer må være til stede, før følelsen af lykke kan indtræffe?
Vidste du, at dit humør kan påvirkes og til en vis grad styres af, hvad man kan kalde "det sammenlignende sind"?

Du får i udsendelsen også nogle forslag / øvelser til, hvordan du kan tiltrække lykken til dit liv. Lydfilen varer 41 minutter og har nr. 42. Hør den på harthimmer.dk/podcast

Dette foredrag er lavet af og tilhører: Clairvoyant Jette Harthimmer

Et udpluk af andre foredrag af Jette Harthimmer

Lydfil nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig?" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv?" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant?" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Disse samt flere kan du høre på hjemmesiden.

Ingen kommentarer: