Claircast # 21 - En kort meditation - Jette Harthimmer

Slap af til denne meditation Clairvoyant Jette Harthimmer har lavet en 20 minutter guided meditation, som du kan bruge, hvis du trænger til et lille pusterum fra hverdagen, føler dig træt eller stresset. Sæt / læg dig godt til rette, og lad dig føre med på en kort fantasirejse.
Du er velkommen til at overføre meditationen til din mp3 spiller, eller brænde den på en cd, så du kan høre den i toget, sengen eller hvor det nu passer dig.
Hør den på harthimmer.dk/podcast
Den har nr. 21
Et udpluk af vvrige foredrag af Jette Harthimmer.

Foredrag nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Disse samt mange flere finder du på hjemmesiden. Rigtig god fornøjelse. 

Ingen kommentarer: