Claircast # 15 - Hvad kan en clairvoyant se? - Jette Harthimmer

Hvad ser man som clairvoyant? Clairvoyant Jette Harthimmer giver svar på følgende spørgsmål: Hvad er clairvoyance? Hvad kan man se, når man er clairvoyant? Hvilke forskellige former for clairvoyance er der? Er det clairvoyante syn tændt hele tiden? Hvilken clairvoyant skal man vælge?

Lydfilen varer 19 minutter. Hør den på harthimmer.dk/podcast

Omtalte links: www.clairvoyantforeningen.dk og www.clairvoyance.dk

Et lille udpluk af andre foredrag af Jette Harthimmer.

Foredrag nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Flere lydfiler og foredrag finder du på hjemmesiden. 

Ingen kommentarer: