Claircast # 10 - Formålet med dit liv - Jette Harthimmer

Hvad er formålet med dit liv? Clairvoyant Jette Harthimmer taler i denne episode om formålet og meningen med livet. Hvordan lever du i overensstemmelse med dig selv? Hvad er det der gør os lykkelige? Er det muligt at gøre en forskel? Hvad er det vi forventer os af livet, og hvad kan vi skabe med tankens kraft?
Lydfilen varer 35 minutter. Hør den på harthimmer.dk/podcast

Dette foredrag er lavet af og tilhører Jette Harthimmer

Et udpluk af øvrige foredrag af Jette Harthimmer

Foredrag nummer:
01. "At springe ud som clairvoyant" (29 min)
02. "Etik og ansvar som behandler" (25 min)
05. "Usynlige hjælpere i hverdagen" (32 min)
06. "Clairvoyance/intuitions kursus- er det noget for dig" (10 min)
10. "Hvad er formålet med dit liv" (35 min)
15. "Hvad ser man som clairvoyant" (19 min)
21. "En guided meditation - et pusterum i hverdagen" (20 min)
30. "Skab det du ønsker dig" (52 min)
42. "Er du lykkelig?" (41 min)

Disse samt mange flere kan du høre på hjemmesiden. 

Ingen kommentarer: